Doświadczenia Consulting Sp. z o.o. sięgają roku 1998, kiedy to we Włoszech rozpoczęliśmy obsługę firm transportowych z Europy Zachodniej i od tej pory pracujemy nieprzerwanie na potrzeby transportu międzynarodowego w całej Europie.
W roku 2003 utworzyliśmy w Warszawie agencję zajmująca się zwrotem podatku VAT. W chwili obecnej obsługujemy około 1000 Klientów.
W kolejnych latach coraz bardziej rosła liczba Klientów, którzy obdarzali nas zaufaniem, powierzając nam obsługę ich firm w zakresie zwrotu podatku VAT, a także podatku akcyzowego.
Wychodząc naprzeciw kolejnym potrzebom firm transportowych weszliśmy na rynek kart paliwowych i opłat drogowych, co pozwala na kompleksową obsługę Klientów z branży transportowej i spedycyjnej.
Obecnie skupiamy się na następujących usługach:
- Dostarczamy karty paliwowe i serwisowe aktywne w całej Europie i w niektórych krajach azjatyckich. Karty paliwowe
- Odzyskujemy podatek VAT z krajów Unii Europejskiej i państw trzecich dla Klientów mających siedzibę na terenie Unii Europejskiej oraz poza Unią. Podatek Vat
- Odzyskujemy podatek akcyzowy z krajów Unii Europejskiej, dla Klientów posiadających siedzibę na terenie Unii. Podatek akcyzowy
Jeżeli chcecie się Państwo dowiedzieć więcej o naszych ofertach i dołączyć do grona ponad 1000 firm polskich i zagranicznych , które od wielu lat są przez nas obsługiwane, zapraszamy do wypełnienia naszego formularza. Formularz zgłoszeniowy
Po otrzymaniu Państwa zapytania, skontaktujemy się z Państwem w ciągu 1 dnia roboczego i następnie prześlemy Państwu dokładne informacje dotyczące naszych ofert.
Dlaczego my?
- kompleksowa obsługa w zakresie odzyskiwania podatku VAt i akcyzowego z zagranicy
- indywidualne podejście do Klienta
- oferta karty paliwowych i serwisowych dokładnie dopasowana do potrzeb klienta,
- oferta kart i urządzeń umożliwiających bezgotówkowe poruszanie się po wszystkich drogach Europy.
- profesjonalizm i zaangażowanie
- wyspecjalizowana kadra w zakresie międzynarodowego prawa podatkowego
- obsługa firm na terenie całej Unii Europejskiej
- atrakcyjne prowizje
- brak opłat wstępnych
- przejrzyste zasady współpracy
- brak konieczności osobistego kontaktu Klienta z biurem – możliwość wymiany informacji i dokumentacji poprzez kontakt mailowy, telefoniczny i pocztowy